El comercio que se desarrolla por medios electrónicos, o lo que denominamos "comercio electrónico" y, en concreto, el que se desarrolla a través de Internet, plantea, para los prestadores de servicios y para los consumidores y usuarios, algunas incógnitas sobre la aplicación de la normativa vigente que reclaman una respuesta. Este Manual ofrece una visión práctica de las principales implicaciones jurídicas que derivan del comercio electrónico partiendo del hecho de que este comercio es primero comercio y después electrónico.
Otros libros de la materia
-
FIRES DE CATALUNYA 2021 / FERIAS DE CATALUÑA / FAIRS IN CATALONIA2020Nova edició del calendari de fires de Catalunya per a l'any 2021, que inclou la previsió de 396 activitats firals, de les quals 60 seran d'àmbit internacional o estatal, i 336 d'àmbit català, comarcal, intercomarcal i local. L'oferta presentada comprèn tots els sectors de l'economia, des dels més tradicionals de l'agricultura, la ramaderia i l'artesania als més innovadors en l'...Papel
12,00 €
-
GUIA DEL MERCAT SOCIAL2019García Jané, J. / Suriñach, R.El mercat social és una xarxa estable de transaccions entre entitats d'economia social i solidària (o les que hi són properes), consumidors responsables i estalviadors-inversors ètics que s'orienta a satisfer el màxim nombre de necessitats, juntament amb béns comuns i béns públics, per mitjà de relacions d'intercanvi, cooperació i solidaritat. La guia que us oferim presenta e...Papel ebook
5,00 €
-
CAMBRA AGRÍCOLA DE L'EMPORDÀ: ARQUITECTURA, ECONOMIA I SOCIETAT2016Falgueras, J. / Armangué, Joan / Testart, A.Papel
18,00 €
-
COMERCIO Y EL EMPLEO EN LA CRISIS MUNDIAL, EL.2011Jansen, M. / Von Uexkull, EPapel
29,75 €