HICIRA HANDBOOK, THE: HERITAGE INTERPRETATION CENTRES

HICIRA HANDBOOK, THE: HERITAGE INTERPRETATION CENTRES

Inglés
Juan, J. (Editor) / Izquierdo, P. (Editor) / Matamala, J.C. (Editor)

978-84-9803-067-9

Aquest manual es publica amb la finalitat de contribuir d'una forma pràctica en la tasca dels gestors locals en la creació i gestió dels centres d'interpretació del patrimoni, i s'hi valoren tant els casos reeixits com els fracassats i les situacions conflictives. També s'hi fa palesa la importància del treball en comú entre els centres d'interpretació. És el resultat del treball conjunt de diferents institucions europees, coordinades per la Diputació de Barcelona, per la qual cosa inclou un CD ROM amb les versions catalana, italiana, neerlandesa, sueca, francesa i castellana, a més de l'anglesa. This manual aims to make a practical contribution to the work of local managers in creating and managing heritage interpretation centres. It draws on lessons to be learned from both success stories and failures. It also highlights the importance of cooperative work between interpretation centres. The manual is the result of the cooperative efforts of various European institutions, coordinated by Barcelona Provincial Council. In addition to the English version, a CD-ROM is included with versions in Catalan, Italian, Dutch, Swedish, French and Spanish.

CONTINGUT: CD-Rom