ESTUDI DE LES RETRIBUCIONS DELS EMPLEATS DE L'ADMINISTRACIÓ LOCAL A LA PROVÍNCIA DE BARCELONA, EDICIÓ 2000

Catalán
Crivillés, J. (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea d'Hisenda i Recursos (Director) / Modrego, D. (Director)

Aquest treball és la continuació de l'"Estudi de les retribucions dels empleats de l'Administració local" que es va dur a terme el 1994. Aquest estudi tracta de ser un instrument perquè cada municipi pugui conèixer la seva posició relativa, quant a les retribucions del seu personal, envers altres municipis de similars característiques.