ESTUDI DE LES RETRIBUCIONS DEL PERSONAL: DELS AJUNTAMENTS DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA: EDICIÓ 2006

Crivillé, J. (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea de Govern Local (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea de Govern Local. Dire (Director)
978-84-9803-162-1
Administración local

Amb aquest llibre, cada ajuntament pot comparar les retribucions del seu personal amb les dels altres consistoris de característiques similars (econòmiques, demogràfiques o geogràfiques). Per tant, esdevindrà una eina de treball molt útil per als directius, caps i tècnics de recursos humans dels ajuntaments de la circumscripció de Barcelona. En aquesta edició, s'incorpora a l'estudi la desviació típica o estàndard.