DESPESA DELS AJUNTAMENTS DE CATALUNYA EN SALUT PÚBLICA, LA: MUNICIPIS DE MÉS DE 20.000 HABITANTS I MUNICIPIS D'ENTRE 10.000 I 20.000 HABITANTS

Diputació de Barcelona. Àrea de Salut Pública i Co (Autor)
Salud pública
Agotado

L'estudi que es presenta en aquest volum és el fruit d'un treball fet mitjançant l'elaboració d'una enquesta i la realització de nombroses entrevistes personals, una metodologia que ha permès obtenir un elevat nombre de respostes i que garanteix la fiabilitat dels resultats. Aquest procés el van dur a terme durant els anys 2001 i 2002 diversos tècnics de l'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona i un grup de treball de la Federació de Municipis, integrat essencialment pels responsables tècnics municipals en aquesta matèria.

Topografic
Arxiu General de la Diputació de Barcelona M-5-69