CULTURA I PODER LOCAL: REFLEXIONS I PROPOSTES DES DE LA TAULA DE REGIDORS DE CULTURA DELS MUNICIPIS DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA

Coediciones:
Pagès Editors
978-84-7935-745-0
Interacció: Materials de política cultural, 2
Serie:
Interacció
Agotado

El llibre no és només el producte d'un esforç col·lectiu. Constitueix, a més, un reflex fidel del procés que l'Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona ha desenvolupat a través de la seva Taula de Regidors de Cultura al llarg dels darrers anys, amb l'objectiu d'establir un nou llindar de consens per a les polítiques culturals locals. A la seva síntesi final, el projecte de carta dels serveis culturals municipals, s'estableixen les bases per a la clarificació de responsabilitats i la cooperació entre les diverses administracions en matèria de cultura i es constitueix una primera plataforma en pro de la subsidiarietat local en els serveis culturals de proximitat. En la cruïlla entre l'àmbit cultural i el local, "Cultura i poder local" vol contribuir al trànsit cap a la normalitat de les polítiques públiques, un cop superades les obligades etapes de normalització al llarg dels darrers anys.

Notas

El primer número d'aquesta col·lecció te com a nom de col·lecció "Biblioteca de política cultural".