CONTRACTACIÓ PÚBLICA MUNICIPAL AMB PERSPECTIVA DE GÈNERE

POTENCIALITATS I LÍMITS DE LES CLÀUSULES SOCIALS, CLÀUSULES D'IGUALTAT I ALTRES EINES

Fresnillo i Sallán, Iolanda (Autor)
Llibre d'impressió a demanda
Eines
Serie:
Benestar i Ciutadania, 25
Materias:
Administración pública, Bienestar social. Ciudadanía, Feminismo

Aquesta publicació és la recerca guanyadora de la 12a convocatòria del Premi a la recerca en polítiques de gènere, Francesca Bonnemaison.

Amb aquesta investigació es vol millorar el coneixement sobre l'abast de l'aplicació de mesures de contractació pública responsable amb perspectiva de gènere als municipis de la província de Barcelona i identificar bones pràctiques, potencialitats, límits i riscos en el seu desplegament a escala municipal.
Per a la realització de la recerca, Iolanda Fresnillo Sallán ha conduït un treball de camp que ha comptat amb la participació de diversos ens locals de la província de Barcelona amb trajectòria en matèria de contractació pública responsable.

A través d'aquest treball, es vol contribuir a millorar els procediments i les pràctiques de la contractació pública responsable i amb perspectiva de gènere en l'àmbit municipal i fomentar la reflexió sobre la importància de la contractació pública com a política pública que pot contribuir a la reducció i l'eliminació de les desigualtats de gènere.