GUIA DE PRÀCTIQUES INSPIRADORES MASE

ACCIONS EDUCATIVES, RESTAURATIVES I COMUNITÀRIES

Rosa, Antonio (Autor) / Juncadella, Mireia (Autor) / Collell, Adela (Autor) / Gener, Joan (Autor) / Cooperativa Raons (Autor)
Llibre d'impressió a demanda
Eines
Serie:
Benestar i Ciutadania, 28
Bienestar social. Ciudadanía

El Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida us presenta la Guia de pràctiques inspiradores MASE, en la qual trobareu un recull d'accions educatives, restauratives i comunitàries de mesures alternatives a la sanció econòmica. També inclou aspectes relacionats amb l'enfocament metodològic dels programes i les accions MASE, com són l'organització interna i externa dels ajuntaments, la comunicació i difusió, o els recursos i materials necessaris.

La guia és producte d'un procés de treball col·laboratiu en el qual han participat ajutnaments amb una llarga trajectòria i experiència a impular programes MASE, que han aportat tot un seguit de pràctiques que poden resultar inspiradores; i ajuntaments amb els quals s'han consensuat els continguts i l'estructura de la guia.