ANÀLISI DEL MODEL DE FORMACIÓ OCUPACIONAL I INSERCIÓ SOCIOLABORAL: MAPA QUALITATIU DE LA FORMACIÓ OCUPACIONAL PROMOGUT PER LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA. REFLEXIONS I PROPOSTES A PARTIR DE L'ANÀLISI DEL G

Diputació de Barcelona. Àrea de Promoció Econòmica (Autor)

978-84-7794-807-0

Quaderns de foment de l'ocupació, 1

Aquest document tracta de definir, en primer lloc, un marc conceptual, dins l'àmbit de la formació, basat en un model integral i globalitzador del desenvolupament local. Al mateix temps analitza el sistema de planificació, gestió i avaluació dels programes de formació ocupacional impulsats per la Diputació de Barcelona en la col·laboració amb els ajuntaments i les entitats locals supramunicipals. Es tracta, doncs, d'un estudi que s'emmarca en la necessitat d'analitzar l'impacte qualitatiu de la formació ocupacional en l'àmbit municipal i la seva interrelació amb les polítiques de desenvolupament local, dintre de les noves perspectives de reordenació de les polítiques de formació i inserció de la Unió Europea.

Otros libros del autor

Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació

¿Te interesa un tema específico? Conoce los destacados