AJUNTAMENTS I LES EMPRESES PRESTADORES DE SERVEIS URBANS, ELS: ELECTRICITAT, GAS, AIGUA I TELECOMUNICACIONS

García Bragado, R. (Autor)

978-84-7794-408-9
1995

Colección:
OTC: Manuals de Gestió, 6

La prestació dels grans serveis públics urbans (distribució d'electricitat, gas i aigua potable i servei de telecomunicacions) està estretament vinculada als municipis. Aquest manual analitza els problemes més freqüents que en la pràctica diària es presenten als ens locals en relació amb els serveis urbans i amb les empreses encarregades de prestar-los, que sostenen unes relacions intenses i no sempre fàcils amb els ajuntaments.