XARXES DE CIUTATS, LES: UN INSTRUMENT EMERGENT DE COOPERACIÓ INTERMUNICIPAL A EUROPA
Butlletí o revista

Catalán
Autoría
Diputació de Barcelona. Àrea de Presidència. Direc (Autor) / Hildenbrand, A. (Autor)

Colección:
Síntesi, 10

Les xarxes de cooperació entre ciutats són un instrument flexible i informal de cooperació intermunicipal. Entre els seus múltiples objectius destaca clarament la millora de la competitivitat mitjançant la formació d'espais territorials, econòmics, polítics i demogràfics mínims que permeten als municipis cooperants aprofitar economies d'escala.