URBANISMO MUNICIPAL EN ESPAÑA, EL

Ferrer, A. (Autor) / De Solà-Morales, M. (Autor)
Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Ba
978-84-88068-83-5
Papers: Regió metropolitana de Barcelona, 43
Urbanismo

Aquest número de la col·lecció "Papers. Regió Metropolitana de Barcelona" està dedicat a la pràctica de l'urbanisme municipal a Espanya, abordat des de les opinions d'aquells que, en els darrers 25 anys, han treballat en la confecció i realització de plans i projectes des de diferents punts del país i per a diversos àmbits territorials. Després d’una introducció del coordinador, en la qual traça una perspectiva de l'evolució de l'urbanisme municipal des de l'inici de la democràcia i planteja els reptes i problemes als quals pot haver de fer front en un futur, es presenten vint entrevistes a professionals que, diàriament, s'enfronten a la necessitat de proposar solucions per contribuir a l'evolució de les ciutats i a tots els usos que la societat demanda, sobre un territori sovint limitat i ja ple de múltiples activitats.