T'OFERIM LA FORMA DE POSAR-TE EN FORMA

Diputació de Barcelona (Autor)
1986
Agotado

Cada vegada més, l'esport ocupa en la nostra societat un lloc important. Milers i milers de persones hi troben un esplai físic i un instrument magnífic de formació i companyonia, mentre que molts altres milers en gaudeixen com un espectacle apassionant. En la modèstia de les seves possibilitats i dacord amb el marc de competències que li és propi, la Diputació de Barcelona ha contribuït a aquesta eclosió esportiva, esmerçant recursos i afanys per dotar els nostres municipis de les instal·lacions necessàries. Aquesta publicació dóna compte daquest esforç enorme al llarg dun mandat corporatiu, i és la millor prova de la nostra voluntat de cooperació amb els ajuntaments i de la nostra convicció en les virtuts de lesport com a fet cultural, educatiu i social de primera magnitud.

Topografic
Arxiu General de la Diputació de Barcelona FU-19-7