T'OFERIM LA FORMA DE POSAR-TE EN FORMA

T'OFERIM LA FORMA DE POSAR-TE EN FORMA

Catalán
Diputació de Barcelona (Autor)

Cada vegada més, l'esport ocupa en la nostra societat un lloc important. Milers i milers de persones hi troben un esplai físic i un instrument magnífic de formació i companyonia, mentre que molts altres milers en gaudeixen com un espectacle apassionant. En la modèstia de les seves possibilitats i d acord amb el marc de competències que li és propi, la Diputació de Barcelona ha contribuït a aquesta eclosió esportiva, esmerçant recursos i afanys per dotar els nostres municipis de les instal·lacions necessàries. Aquesta publicació dóna compte d aquest esforç enorme al llarg d un mandat corporatiu, i és la millor prova de la nostra voluntat de cooperació amb els ajuntaments i de la nostra convicció en les virtuts de l esport com a fet cultural, educatiu i social de primera magnitud.

Otros libros del autor