SERVEIS DE MEDIACIÓ COMUNITÀRIA, ELS: PROPOSTES D'ACTUACIÓ

SERVEIS DE MEDIACIÓ COMUNITÀRIA, ELS: PROPOSTES D'ACTUACIÓ

Catalán
Diputació de Barcelona (Autor) / Puntes, S. (Autor) / Munné, M. (Autor)

978-84-9803-051-8

La mediació comunitària, com a sistema de gestió de conflictes, implica el ciutadà com a membre actiu en la recerca de solucions socials i el coresponsabilitza en la resolució del seus problemes. Els municipis impulsen la mediació comunitària apostant pel diàleg i la diferència, creant un nou servei que ha d'enfortir el ventall de recursos públics a disposició de la ciutadania.Aquest llibre és el resultat de la reflexió dels grups de treball sobre mediació comunitària realitzats per la Diputació de Barcelona amb electes locals. Les línies d'actuació proposades estan obertes a nous debats, ja que la implantació dels serveis de mediació comunitària als municipis és encara incipient.