SECTOR PÚBLIC EN LES COMUNITATS AUTÒNOMES, EL: UNA ESPECIAL REFERÈNCIA A CATALUNYA

Fernández, A. (Autor)
978-84-393-7910-2
Con(Textos)A, 8
Administración autonómica

Aquest treball desenvolupa una metodologia d'estimació dels fluxos fiscals entre el sector públic i les comunitats autònomes. L'estimació s'inscriu en un marc comptable coherent amb les principals magnituds estatals i regionals que permet obtenir la successió de comptes del sector públic a les comunitats autònomes, i la necessitat o capacitat de finançament resultant a cada una d'elles.Es tracta d'un sistema d'estimació que utilitza, entre altres indicadors, els agregats econòmics regionals com a font per a l'obtenció dels principals fluxos del sector públic.