REVISTA DE SERVEIS PERSONALS LOCALS. CIFA, NÚM. 13 (GENER, 1994)
Butlletí o revista

REVISTA DE SERVEIS PERSONALS LOCALS. CIFA, NÚM. 13 (GENER, 1994)

Catalán
Diputació de Barcelona. Organisme Autònom Flor de (Autor)
Coediciones:
Patronat Flor de Maig

Revista del CIFA

En aquest número de la revista es fa referència a la importància d una comunicació de qualitat tant a nivell intern com extern de l ajuntament; no es pot obviar que ambdues dimensions formen un binomi indivisible per tal que el projecte polític de serveis personals arreli de forma sòlida en la cultura local. En aquest sentit, una comunicació eficaç facilitarà la difusió del model social de ciutat que es propugna des del govern local i, alhora, jugarà un paper clau en la democratització de la informació i, en conseqüència, en la participació dels treballadors i dels ciutadans. Avui en dia es fa necessari un comportament estratègic pel que fa a la comunicació municipal ja que, per tal que els ciutadans entenguin les polítiques de serveis personals com una resposta integral en el territori i a les seves necessitats, cal que sàpiguen explicar què es fa i com es fa.

Otros libros del autor