POLÍTIQUES DE JOVENTUT DELS AJUNTAMENTS DEMOCRÀTICS, 1979-1987, LES

Diputació de Barcelona. Servei de Joventut (Autor)
978-84-505-5915-6
1987
Materials de joventut, 7
Materias:
Administración local, Participación ciudadana, Juventud

A punt d'iniciar la nova etapa dels ajuntaments democràtics, és bo de fer un repàs d'allò que ha estat, en el període 1979-87, la política municipal al servei dels joves; de fer un balanç de la gestió dels ajuntaments en aquesta matèria i conèixer la definició de les direccions que ha seguit la política municipal de juventut en aquest temps de crisi. La nostra societat s'ha anat conscienciant i preocupant pel futurs dels joves, i per les dificultats que troben -i seguiran trobant a l'hora de tenir un lloc dins aquesta mateixa societat. Els ajuntaments no han estat aliens a aquesta preocupació. Ben al contrari, les àrees de Joventut han experimentat una consolidació notable i els ciutadans han trobat bé i han aplaudit amb molts casos l'atenció que s'ha prestat a la joventut des de l'Administració Local.