PENSAR LA CIUTAT DES DE L'EDUCACIÓ: DOCUMENT DEL SEMINARI PROJECTE EDUCATIU DE CIUTAT, CURS 97-98

Catalán
Bosch, C. (Director)

978-84-7794-585-7

Temes d'educació, 12

L'ensenyament, entès com a activitat permanent que implica diferents entitats de la societat civil, reclama també el compromís del municipi com a recurs i agent educatiu. Aquest estudi reflecteix els treballs de reflexió i anàlisi de les línies que ha de tenir l'actuació municipal en aquest projecte educatiu. També inclou la transcripció de les conferències dels experts convidats al seminari "Projecte educatiu de ciutat".