OBSERVATORI DE POLÍTIQUES EDUCATIVES LOCALS

OBSERVATORI DE POLÍTIQUES EDUCATIVES LOCALS

INFORME 2011

Catalán
Calero, Juan (Autor) / Plandiura, R. (Autor) / Serra, A. (Autor) / Albaigés, B. (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea d'Educació. Gerència (Autor) / Duru-Bellat, M. (Autor)

978-84-9803-473-8

Documents de Treball
Serie:
Educació, 8

L'Observatori de Polítiques Educatives Locals va néixer l'any 2005 com a instrument de coneixement i innovació amb la missió de contribuïr a la governabilitat local a partir del seguiment, avaluació i sistematització de noves propostes i línies d'actuació relacionades amb l'educació. El seu objectiu final és contribuir a la presa de decisions i a la millora dels resultats de les polítiques educatives dels municipis. L'Informe 2011 inclou un conjunt d'articles que aborden diferents temes d'interès per a la Diputació de Barcelona i per al conjunt d'administracions locals: la incidència de la crisi econòmica sobre el sistema educatiu, el desenvolupament normatiu de la legislació d'educació, l'educació i la cohesió social, l'evolució del sistema d'escoles bressol municipals o l'adaptació del sistema educatiu als objectius relacionats amb l'estratègia de Lisboa.