MIGRAINFO: BUTLLETÍ DE MIGRACIÓ I CIUTADANIA, NÚM. 20 (1RT TRIMESTRE, 2007)
Butlletí o revista

MIGRAINFO: BUTLLETÍ DE MIGRACIÓ I CIUTADANIA, NÚM. 20 (1RT TRIMESTRE, 2007)

Catalán
Diputació de Barcelona. Àrea d'Igualtat i Ciutadan (Director)

Migrainfo: Butlletí de migració i ciutadania, 20

Amb freqüència es parla de la doble discriminació de la dona immigrada perquè a les dificultats derivades de l'experiència migratòria s'afegeixen els desavantatges que pateixen les dones en les nostres societats. A més, acostuma a produir-se un cert procés d'invisibilització que entén l'emigració com un fet exclusivament masculí, amb la qual cosa s'obvia que cada cop són més les dones protagonistes del seu propi projecte migratori. Una visió estereotipada que dificulta la comprensió i interpretació dels moviments migratoris en el seu conjunt i l'elaboració de polítiques adreçades a millorar les possibilitats d'integració i autonomia de les dones.