MIGRAINFO: BUTLLETÍ DE MIGRACIÓ I CIUTADANIA, NÚM. 18 (3R TRIMESTRE, 2006)
Butlletí o revista

MIGRAINFO: BUTLLETÍ DE MIGRACIÓ I CIUTADANIA, NÚM. 18 (3R TRIMESTRE, 2006)

Catalán
Diputació de Barcelona. Àrea d'Igualtat i Ciutadan (Director)

Migrainfo: Butlletí de migració i ciutadania, 18

El Servei de Polítiques de Diversitat i Ciutadania ha posat en funcionament el "Catàleg d'Activitats de Convivència i Ciutadania". Es tracta d'una una eina a disposició dels municipis que recull un conjunt d'accions (conferències, debats i tallers d'intercanvi) en favor del civisme, la convivència i la cohesió social centrades en la pedagogia sobre la diversitat i el respecte a la diferència. En definitiva, un instrument amb el qual, juntament amb la resta d'actuacions, volem reforçar i complementar les polítiques locals que s'estan duent a terme i que de ben segur contribuiran a coresponsabilitzar i implicar la ciutadania en un civisme actiu i responsable.