MANUAL DE PAISATGE URBÀ

MANUAL DE PAISATGE URBÀ

Ferrer, S. (Autor) / Vilaseca, M. (Director) / Diputació de Barcelona. Àrea de Cooperació. Oficin (Director)

978-84-7794-919-0

Espai públic urbà, 7

La ciutat és l'escenari on es desenvolupen les necessitats individuals i col.lectives de les persones. En l'estructura física de la ciutat conflueixen l'urbanisme i la ciutadania i és important que els ajuntaments en fomentin la qualitat i la protecció. Aquest manual, estructurat en sis capítols, defineix el concepte de paisatge urbà i en descriu campanyes de protecció i millora i programes de dinamització. Alhora analitza altres aspectes com la participació de les empreses i els ciutadans o la normalització i codificació mitjançant ordenances municipals.

Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació

¿Te interesa un tema específico? Conoce los destacados