LOCAL, LOCAL! LA CIUTAT QUE VE

Capdevila, E. (Autor) / Muñoz, F. (Director) / Puig, R. (Director) / Roigé, M. (Director) / Agüera, A. (Traductor)
Coediciones:
Centre de Cultura Contemporània de Barcelona CCCB
978-84-9803-385-4
Materias:
Catálogos de exposición, Urbanismo

Ara fa trenta anys es van constituir els ajuntaments democràtics després del llarg període dictatorial. Al llarg d'aquestes tres dècades, les ciutats i el territori han viscut mutacions profundes derivades de la nova dimensió regional del procés d'urbanització; de les transformacions introduïdes pels avenços tecnològics i pels impactes econòmics, socials i culturals de la globalització. Dinàmiques diferents però complementàries han canviat així la forma de la ciutat, han fet aparèixer nous imaginaris i han alterat les formes de la convivència amb un resultat ben clar: les ciutats que habitem avui són ben diferents de les que esperàvem tenir ara fa ja trenta anys.

CONTINGUT: CD