Història de les mans

Història de les mans

Laudo, Alexandra (Autor)

2022

«Història de les mans» és una exposició itinerant (2022-24) comissariada per Alexandra Laudo i organitzada pel Programa d'Arts Visuals de la Diputació de Barcelona, amb la col·laboració del Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC) i els municipis que l'acullen. Premi ACCA (Associació Catalana de Crítica d'Art) al comissariat d'Art Contemporani 2022.

Els artistes són: Antoni Abad, Isabel Banal, Isabel Barios, Damià Campeny, Colita, Mirari Echávarri, Raquel Friera, Camille Henrot, Fermín Jiménez Landa, Claudi Lorenzale, Mestre de Cinctorres, Joan Morey, Antoni Muntadas, Levi Orta, Pasqual Ortoneda i María Sánchez, així com també obres anònimes dels segles XIII, XV, XVI i XVIII i monedes del segle XX.