Història de la CGA. 1922-1940

978-84-19239-01-3
Materias:
Fotografia, Infraestructuras. Transportes. Mobilidad, Historia de Barcelona

El transport urbà forma part del dia a dia de la vida ciutadana. Ha esdevingut una cosa tan comuna, que rarament s'hi presta gaire atenció.
Però al darrere hi ha una activitat llarga i complexa i una història que també acostuma a passar desapercebuda. Aquesta història forma part del batec de les ciutats, s'hi acomoda o la modifica, i els ciutadans hi estan ben relacionats.
En aquest llibre, el lector descobrirà quin paper van jugar els autobusos en la vida urbana de la Barcelona dels anys vint i trenta, anys de contrastos a cavall de dictadures, llibertats i guerra. I els autobusos de la Compañía General de Autobuses (CGA) no només hi van estar presents sinó que van tranformar el transport públic de superfície del moment.