ESTUDI SOBRE L'INVENTARI DE L'EQUIPAMENT INFORMÀTIC DELS AJUNTAMENTS DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA, 1996

Diputació de Barcelona. Àrea de Règim Interior, Hi (Autor)

1997

Aquest treball sobre els resultats de l'inventari de 1996 de l'equipament informàtic dels ajuntaments de la província de Barcelona forma part d'una línia específica d'actuació iniciada per la Diputació l'any 1987. La continuïtat assolida dóna, indubtablement, un valor afegit a unes enquestes que han ajudat i orientat, en el camp de les noves tecnologies, diferents protagonistes del món local. A la Diputació, les enquestes li han permès dissenyar millor les línies d'actuació del seu Pla d'assistència als municipis per ajustar-se a les necessitats reals dels Ajuntaments. Les empreses del sector informàtic, subministradores de material, productes i serveis a l'Administració local, han disposat d'una eina suplementària per conèixer el mercat, poder preveure'n les tendències i definir-hi línies d'actuació. Finalment, als Ajuntaments, aquests treballs periòdics els permeten situar els diferents productes i els seus subministradors informàtics, com també situar-se ells mateixos i la seva informàtica en relació amb els municipis de característiques similars.

Otros libros del autor