Cos de Mestres. Educació Física (T1)

Cos de Mestres. Educació Física (T1)

Temari volum 1

7 Editores (MAD)

978-84-142-5699-2

L'editorial MAD i Xaloc Oposicions us ofereixen el temari d'Educació Física per a l'accés al cos de Mestres segons el programa oficial vigent.

En aquest volum incloem els tretze primers temes, elaborats tenint en compte la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació i el Decret 119/2015, de 23 de juny, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació primària.

Tots els temes han estat redactats amb profunditat i rigor per assegurar una preparació eficaç i completa i, tot atenent als criteris establerts, a més del desenvolupament dels continguts responent fidelment els epígrafs, inclouen índex, introducció, conclusió, glossari, esquema y bibliografia especialitzada.

Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació