CASES CONSISTORIALS, LES: ORGANITZACIÓ FUNCIONAL I RECOMANACIONS TÈCNIQUES BÀSIQUES. MANUAL DE PROGRAMACIÓ

Chapon, Y. (Autor)

978-84-7794-479-9

OTC: Manuals de Gestió, 8

Els edificis de les cases consistorials són símbols de poder local, de la participació dels ciutadans i de la prestació dels serveis més propers a la gent. En un context en què la rehabilitació parcial o completa o la reconstrucció d'aquests edificis resulta imprescindible a curt o mitjà termini per a molts municipis, els estudis de programació, previs a la redacció del projecte, resulten molt útils per tal de definir i aclarir els objectius municipals, les prioritats d'inversió i les característiques físiques i funcionals del projecte des de la seva fase inicial. Aquest manual aporta un conjunt de recomanacions i d'informacions precises per ajudar a gestionar i desenvolupar aquest tipus d'estudis.

Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació

¿Te interesa un tema específico? Conoce los destacados