ACTUALITZACIÓ DE LA GUIA METODOLÒGICA PER A LA REGULACIÓ DELS USOS DELS LOCALS COMERCIALS EN PLANTA BAIXA

Manubens y Asociados, S.L. (Autor) / Diputació de Barcelona. Ger. de Serveis de Comerç (Autor)
Llibre en Pdf
Comercio

L'objectiu principal d'aquest document és actualitzar i posar al dia la guia que es va elaborar l'any 2010 amb l'objectiu de respondre a les múltiples consultes que els ajuntaments adreçaven a la Diputació relatives a la metodologia i el procediment que calia seguir per introduir regulacions dels usos en planta baixa als eixos comercials.

Aquesta guia doncs dona tot un conjunt d’indicacions que poden ser útils per acompanyar els treballs de revisió del planejament que els ajuntaments vulguin emprendre amb l'objecte de definir el seu model comercial.