GUIA METODOLÒGICA PER A LA REGULACIÓ DELS USOS DELS LOCALS COMERCIALS EN PLANTA BAIXA

Jiménez, C. (Autor) / Manubens y Asociados, S.L. (Autor) / Barcelona Economia, S.L. (Autor) / Izquierdo, C. (Autor) / Batalla, M.E. (Director) / Orús, P. (Director)
978-84-9803-437-0
Documents de Treball
Serie:
Desenvolupament Econòmic, 12
Comercio

Aquest manual vol ser una eina pràctica que doni respostes als ajuntaments per a la regulació dels usos dels locals comercials en planta baixa. La guia, escrita en clau local, te per objectiu posar a disposició dels ajuntament una metodologia de treball que els sigui útil en una de les qüestions cabdals en l'ordenació i la planificació de l'espai i l'activitat comercial. Presenta un seguit de recomanacions tècniques i jurídiques per tal de millorar l'oferta comercial del territori, a la vegada, millorar els serveis del municipi.