ANÀLISI COST-BENEFICI I INFORME QUALITATIU DE L'ESPAI D'AIGUA I SALUT TARADELL
Llibre d'impressió a demanda

ANÀLISI COST-BENEFICI I INFORME QUALITATIU DE L'ESPAI D'AIGUA I SALUT TARADELL

Catalán
Amorós, M. (Autor) / Orte, A. (Autor) / Castella, D. (Autor) / Gradaille, M. (Autor)

Eines
Serie:
Esports, 2

Les instal·lacions esportives municipals amb piscina coberta estan evolucionant progressivament cap a un model que combina diversos espais esportius i fomenta l'accés a la pràctica regular, orientada a l'esport, la salut i el benestar per a tot tipus d'usuaris. Un cas paradigmàtic és l'Espai d'Aigua i Salut (EAS) Taradell, instal·lació que es va inaugurar l'any 2015.Aquest treball analitza els beneficis i costos socials de l'EAS Taradell, mitjançant un estudi qualitatiu i una anàlisi cost-benefici.El fet de ser una experiència pilot obre la possibilitat de disposar de nous instruments objectius per a la planificació d'instal·lacions futures i planteja noves vies per a l'estudi del valor social de l'esport local.