SARRIÀ-SANT GERVASI: EL PUTGET I FARRÓ. SANT GERVASI-GALVANY. SANT GERVASI-LA BONANOVA. SARRIÀ. LES TRES TORRES. VALLVIDRERA, EL TIBIDABO I LES PLANES

Capilla, A. (Autor) / Camallonga, F. (Fotógrafo)
Cossetània Edicions
Coediciones:
Ajuntament de Barcelona

978-84-9034-021-9

Colección:
Barcelona Barri a Barri, 5

SARRIÀ-SANT GERVASI és un dels districtes més extensos de la ciutat, el que més zones verdes, centres educatius i sanitaris té per hectàrea i l'únic que engloba a tres antics municipis annexionats a Barcelona: Sarrià (1921), Sant Gervasi de Cassoles (1897) i Vallvidrera (1890). Cadascun d aquests tres vells pobles ha aportat un tret diferenciador. Del vell Sarrià encara es conserva l'encant de la seva zona històrica, al voltant de l'església i del carrer Major. El rural i residencial poble de Sant Gervasi de Cassoles encara es pot reconèixer al voltant de la plaça de la Bonanova i del turó del Putget. Finalment, Vallvidrera dibuixa una Barcelona diferent, plena de revolts, camins, rierols i pistes forestals.