Santa Margarida i Els Monjos desapareguda

Santa Margarida i Els Monjos desapareguda

Catalán
Torrents i Sivill, Joan (Autor)
Editorial Efadós

978-84-19239-24-2

Catalunya Desapareguda

Aquest llibre ens convida a un recorregut visual per la història recent de Santa Margarida i els Monjos. Un viatge pels seus carrers i els seus paisatges que ens evoquen una realitat i unes formes de vida avui desaparegudes.
De les festes i tradicions que marcaven el calendari, a les entitats culturals i esportives, algunes d'elles centenàries, que han condicionat la vida associativa del municipi.
Escoles entranyables amb mestres de vocació, indústries capdavanteres i comerços familiars, on es venia de tot, que han sabut teixir el brogit quotidià de la vila. Tot un viatge en blanc i negre pel record.