Santa Coloma de Queralt desapareguda

Santa Coloma de Queralt desapareguda

Catalán
Rumbau Serra , Montserrat (Autor) / Orga, Ramon (Autor)
Editorial Efadós

978-84-19239-93-8

Catalunya Desapareguda

Aquest llibre vol mostrar la vida de Sta. Coloma fent un recorregut a través de les fotografies de finals del segle xix fins els anys setanta del segle xx. Amb l'arribada de la fotografia, ens ha estat més fàcil acostar-nos al passat, un passat que fins aleshores ni podíem intuir com era. Santa. Coloma sempre ha pogut comptar amb molts bons fotògrafs, i gràcies a ells podem tenir al nostre davant escenes dels mercats, de les fires, dels safareigs, del treball de les dones a les fàbriques, el dels pagesos,... Tenim al davant una Santa. Coloma amb els seus veïns vivint el seu dia a dia, i que, quan la mirem, la sentim molt endins, i se'ns fa entranyable.