QÜESTIONARIS DEL TEMARI GENERAL TÈCNICS SUPERIORS A1 I TÈCNICS MITJANS A2. AJUNTAMENT DE BARCELONA

Segura i San Juan, Oscar (Autor)
FORMAR-TE
978-84-122071-1-8
Oposiciones - Administración pública

El contingut daquest manual recull 500 preguntes tipus test del Temari general, de la part comuna, per a la preparació de les proves selectives de les categories professionals de lAjuntament de Barcelona, incloses en els subgrups de titulació A1 i A2. El manual es divideix en 12 Mòduls que inclouen un o diversos tests per grups de temes amb relació de la totalitat de temes que formen el Temari general. Per últim, el Mòdul 13 inclou diversos tests generals o simulacres dexamen perquè lopositor pugui fer un repàs general del temari del primer exercici de la primera prova de loposició.