QUADERNS DE DRET LOCAL, NÚM. 12 (OCTUBRE, 2006)
Butlletí o revista

QUADERNS DE DRET LOCAL, NÚM. 12 (OCTUBRE, 2006)

Carrillo, M. (Autor) / Rebollo Puig, Manuel (Autor) / Gimeno, J.M. (Autor)
Fundación Democracia y Gobierno Local

Colección:
Quaderns de Dret Local, 12

- Enriquiment injust i nemo auditur en el Dret administratiu. - L'administració local en la reforma dels estatuts d'autonomia: especial referència al cas de l'Estatut. - Els subjectes contractants: abast del concepte "poder adjudicador". - Responsabilitat patrimonial de l'Administració. Incendis. - Responsabilidad patrimonial de l'Administració per danys patits a la via pública. - El règim local en la jurisprudència de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya. - Potestat disciplinària i Administració pública. - La institució del Patrimoni Municipal del Sòl (PMS) com a font de finançament del pressupost municipal: una anàlisi jurídica i financera a partir de la sentència del Tribunal Suprem de 27 de juny de 2006. (Pressupost General de l'Ajuntament de Valladolid de 2003).