PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES PER A L'ELABORACIÓ DE CARTOGRAFIA TOPOGRÀFICA 3D 1:1000 I 1:2000

Generalitat de Catalunya. Institut Cartogràfic i G (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea de Cooperació. Oficin (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea de Cooperació. Oficin (Director)
Plecs, 3
Materias:
Territorio, Cartografía. Mapas
Agotado

Els tècnics municipals necessiten disposar, cada vegada més, d'una eina cartogràfica digital del sòl urbà del municipi, actualitzada, fiable i operativa, per realitzar les tasques d'anàlisi, planificació i gestió. El plec de prescripcions tècniques és necessari per entendre els criteris amb el quals s'ha dissenyat aquesta cartografia, el seu contingut, la seva precisió i les seves prestacions. Aquest plec de prescripcions tècniques, número 3 de la col·lecció Plecs, es presenta en suport paper i CD Rom, i conté normes per a l'elaboració de cartografia urbana digital E=1: 1 000 i 1: 2 000, descriu la metodologia utilitzada i afegeix un diccionari de dades que serà de gran utilitat per aconseguir unificar criteris.

CONTINGUT: CD-Rom

Topografic