NOU VINT-I-U NÚM. 3

TARRADELL, HISTÒRIA, IMATGES I MEMÒRIA

Solagran, S. (Director)
Ajuntament de Taradell

El tercer volum del «Nou vint-i-u» compta amb set articles. Francesc Xavier Burillo presenta la segona part del seu estudi sobre «La música coral a Taradell», centrat en el període des de 1920 fins a l'actualitat. Laia Miralpeix presenta un article centrat en la figura de l'escultor taradellenc Josep Ricart Maimir i les més de 20 obres que té a Taradell. Antoni Pladevall i Font, a partir d'un document històric, explica qui eren els Vilademany i la seva importància per Taradell. Míriam Martínez amb l'article «Les masies de Taradell. Intent d'una nova municipalitat» explica l'intent de diverses masies de separar-se del nucli taradellenc durant el primer terç del segle XIX.Marta Lloret exposa «El Patrimoni Cultural i natural de Taradell», mentre que el fotògraf Francesc Marxant mostra a través de 35 fotografies com és la casa modernista La Villa Maria. Finalment, Marc Güell explica la història de Ràdio Taradell des dels anys 50 amb un programa en català des la Rectoria i durant el segon període a partir de 1983.

Edició municipal