LLIBRE DEL CENS DE LA PREMSA LOCAL I COMARCAL, 1986

LLIBRE DEL CENS DE LA PREMSA LOCAL I COMARCAL, 1986

Catalán
Guillamet, J. (Autor) / Diputació de Barcelona. Departament de Premsa (Autor)

Aquest llibre és una continuació i ampliació dels anteriors censos de la premsa comarcal que la Diputació de Barcelona ha anat publicant des de 1980. En aquesta edició, a part de mantenir les classificacions aparegudes en l'edició de 1985, s'apliquen a la premsa municipal els mateixos mètodes d'anàlisi quantitativa i qualitativa que es van aplicar a la premsa comarcal. També es completa el cens de la premsa municipal, esmenant algunes mancances comeses en l'edició anterior. Això, junt amb l'anàlisi esmentada més amunt, permet assolir un coneixement força precís de la realitat de la informació local i comarcal a Catalunya.