LA CARTOIXA DE MONTALEGRE, 1415-2015. LA PROVÍNCIA CARTOIXANA DE CATALUNYA: ACTES DEL XXXIV CONGRÉS INTERNACIONAL SOBRE LA CARTOIXA

Diputació de Barcelona. Àrea de Territori i Sosten (Autor) / Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. (Autor) / De Manuel, P. (Director)
Ajuntament de Tiana
Coediciones:
Analecta Cartusiana. FB Anglistik und Amerikanisti
Materias:
Arquitectura, Patrimonio arquitectónico, Historia de Cataluña

Actes del XXXIV Congrés Internacional sobre la Cartoixa de Montalegre, celebrat els dies 29, 30, 31 d'octubre i 1 de novembre de 2015, en les quals s'estudia la seva història, carisma, arquitectura, arts plàstiques, literatura, música, etc. Aquestes actes pretenen aprofundir en un millor coneixement i valoració d'aquest gran monument i la del treball intel·lectual i espiritual dels seus monjos.

Edició municipal. Per a biblioteques