L'ÀVIA QUIMETA I LES MADUIXES D'EN CEBRIÀ

L'ÀVIA QUIMETA I LES MADUIXES D'EN CEBRIÀ

Catalán
Berrocal, M. (Autor) / Balasch, S. (Ilustrador)
Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta

En Cebrià té 7 anys quan comença aquesta història i passa llargues temporades al mas de vora el rial amb l'àvia Quimeta i l'avi Josep. Estima els éssers vius i les persones i sempre està disposat a ajudar i a col·laborar en to allò que pot. Li encanta fer les coses pel seu compte i per això s'esforça per aprendre. Un dia li encomanen una tasca de molta responsabilitat...Escrit en to realista i amb abundàcia de detalls, aquest conte desvetlla l'origen de les maduixes a Sant Cebrià. Convida també a respectar i estimar l'entorn alhora que posa en relleu la importància dels valors encarnats pels protagonistes, com ara : la paciència, la perseverança, el respecte, la responsabilitat, etc.

Edició municipal