GOBIERNO EN LA CONSTITUCIÓN ESPAÑOLA Y EN LOS ESTATUTOS DE AUTONOMÍA, EL

978-84-505-1591-6
1985

Biblioteca Prat de la Riba, 3

Ningú no dubta que el Govern és una institució fonamental en l'Estat actual, tant a Espanya com a la resta de règims democràtics; i tanmateix, se n'han fet pocs estudis. La posició del President del Govern, les seves relacions amb els Ministres, les del conjunt governamental amb el partit que els recolza, amb les Corts i altres institucions, les formes de responsabilitat per les seves decisions, els mitjans per a la direcció de l'Administració són factors decisius del sistema polític que sovint resten a la penombra de les generalitats, potser a causa de la complexitat de les tasques que avui desenvolupen els Governs, potser també per deficiències dels estudiosos, que ens estimem més centrar-nos en temes més senzills.

Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació

¿Te interesa un tema específico? Conoce los destacados