FORMES DIFERENCIADES DE GESTIÓ DELS SERVEIS I LES ACTIVITATS MUNICIPALS ; EL RÈGIM ECONÒMICO-FINANCER DELS ORGANISMES I LES EMPRESES MUNICIPALS DE GESTIÓ

Mas, E. (Autor) / Colomar, J. (Autor)
978-84-7794-229-0
Papers de gestió, 8
Materias:
Administración local, Construcción
Agotado

Aprofundint el tema dels organismes i les empreses municipals de gestió, els treballs recollits en aquest número contribueixen a sintetitzar el conjunt dopcions que es presenten al gestor municipal, des duna perspectiva tant jurídica com organitzativa. Es realitza, a més a més, una anàlisi clarificadora del règim econòmico-financer daquests organismes. Extracte del sumari: -Significat de la desconcentració i descentralització funcionals. -Les formes de gestió indirecta: sobre lempresa mixta. -La coordinació de les empreses i els organismes municipals. -La selecció de la forma dorganització del servei. -El règim econòmico-financer. -Lorganització pressupostària-comptable. -Control i fiscalització.

Topografic
Arxiu General de la Diputació de Barcelona M-3-137