FLOR DE MAIG: DEL COOPERATIVISME AL SERVEI ALS MUNICIPIS

FLOR DE MAIG: DEL COOPERATIVISME AL SERVEI ALS MUNICIPIS

Diputació de Barcelona (Autor) / Burillo, L. (Autor) / García de Lázaro, M.L. (Autor)

978-84-9803-159-1

La insitució de La Flor de Maig va ser en el seu origen un dels exemples més reeixits de les cooperatives sorgides de la iniciativa popular a mitjan del segle XIX. La Diputació de Barcelona, que es fa càrrec del recinte des de 1968, ha assumit l'esperit i la vocació de servei de La Flor de Maig, i treballa per la millora social, mitjançant el suport a la formació de les persones i el foment de la seva participació en els afers col·lectius. Aquest llibre és un recorregut per més de cent anys d'història del nostre país al voltant d'una propietat situada al bell mig de la serra de Collserola. El llibre forma part d'una col·lecció editorial sobre els recintes i els edificis de la Diputació de Barcelona.