DESPESA DE CARÀCTER DISCRECIONAL DELS AJUNTAMENTS I EL SEU FINANÇAMENT, LA. EXERCICIS 2002 I 2003

Diputació de Barcelona. Àrea de Presidència. Gabin (Autor)
978-84-9803-096-9
Elements de debat territorial, 23
Materias:
Administración local, Finanzas públicas. Impuestos

Aquest nou número de la sèrie «Elements de Debat Territorial» és la continuació d'una línia de recerca que la Diputació de Barcelona va iniciar el 2001 amb la publicació del primer estudi sobre la despesa no obligatòria dels ajuntaments. Amb aquesta sèrie d'estudis encarregats a l'Institut d'Economia de Barcelona pretenem, partint de l'anàlisi quantitativa i qualitativa dels pressupostos de despeses dels ajuntaments catalans, conèixer amb més detall quines són les prioritats de despesa dels ens locals en la seva acció de govern. En aquests moments en què vivim un intens debat sobre la nova configuració del mapa competencial de les administracions locals, les dades que aporta aquest treball poden ser un element d'interès per contribuir a la revisió de les competències i del finançament de l'administració local.