APORTACIÓ A LA LECTURA PÚBLICA DEL SEGLE XX, UNA: LES BIBLIOTEQUES DE

APORTACIÓ A LA LECTURA PÚBLICA DEL SEGLE XX, UNA: LES BIBLIOTEQUES DE "LA CAIXA" (1923-1993)

Miret, M. T. (Autor)
Pagès Editors
Coediciones:
978-84-9779-890-7
Materials per a la biblioteca pública, 6
Materias:
Bibliotecas. Archivos, Historia de Cataluña

Teresa Miret, exdirectora de la biblioteca de "la Caixa" a Igualada i actual directora de la Biblioteca Central d'Igualada dins de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, presenta en aquest llibre la història de les biblioteques públiques que va crear i impulsar l'Obra Social de "la Caixa" des dels seus inicis fins al traspàs a les administracions municipals. El seu estudi ens dóna a conèixer les més de cent trenta biblioteques que es van crear en uns moments importants de la vida social i cultural del nostre país, dotant la major part de les ciutats i pobles importants de Catalunya de biblioteca pública.