VALOR DE LES NOVES TECNOLOGIES D'INFORMACIÓ TERRITORIAL A L'ADMINISTRACIÓ LOCAL, EL

Catalán
Castell, C. (Autor) / Carreras, J.M. (Autor) / De Francisco, M. (Autor) / Lleida, J. (Autor) / Domènech, M. (Autor) / Maragall, M. (Autor)

978-84-9803-408-0

Documents de Treball
Serie:
Territori, 17

Aquesta publicació, impulsada per l'Àrea d'Infraestructures, Urbanisme i Habitatge, a partir de l'experiència de suport als municipis de la província en els àmbits de la cartografia i el SIG, respon a un doble objectiu: d'una banda, aprofundir en la necessitat d'una informació territorial útil per al compliment de les competències del món local, i fer-ho a partir de reflexions, experiències i aplicacions concretes presentades per experts en l'anàlisi i planificació del territori i la gestió municipal. I de l'altra, posar en comú metodologies tècniques, organitzatives i de coordinació entre les administracions, en el marc de l'actual legislació en matèria d'informació geogràfica i la seva articulació com a eina per al coneixement transversal i el treball en xarxa.