GUIA PER A L'ELABORACIÓ DE PLANS LOCALS LGBTI
Llibre d'impressió a demanda

GUIA PER A L'ELABORACIÓ DE PLANS LOCALS LGBTI

Fundació Surt (Autor) / Universitat de Vic. Universitat Central de Catalun (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea d'Atenció a les Perso (Director)

Colección:
Eines
Serie:
Benestar i Ciutadania, 7

La Guia per a l'elaboració de plans locals LGBTI té com objectiu acompanyar els municipis petits, mitjans i grans alhora d'elaborar un Pla Local LGTBI per mitjà de diferents fases i a partir de la selecció d'un seguit d'àmbits prioritaris de treball. Així es facilita als municipis una eina per dissenyar i implementar programes i accions transversals per tal de donar resposta a la Llei 11/2014 de 10 d'octubre, per a garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i per a eradicar l'homofòbia, lesbofòbia, bifòbia i la transfòbia.