GESTIÓ DE LA DIVERSITAT EN EL MERCAT DE TREBALL, LA

GESTIÓ DE LA DIVERSITAT EN EL MERCAT DE TREBALL, LA

Catalán , Inglés
Diputació de Barcelona (Autor)

978-84-9803-020-4

La gestió de la diversitat pren més relleu en la nostra societat cada dia que passa, i un dels àmbits on aquest fet es fa més palès és en el món laboral. La diversitat ens afecta a tots, ja sigui per raó de gènere, edat o per l'origen geogràfic, per esmentar les dimensions més visibles. Aquestes variables condicionen el nostre accés i participació en el mercat de treball d'una manera que no sempre resulta evident. Per aprofundir en aquesta temàtica, en el marc del Projecte ELIONOR, cofinançat per la iniciativa comunitària Equal, s'ha desenvolupat l'estudi Gestió de la diversitat en el mercat de treball. L'estudi desenvolupa un marc conceptual que ens ajuda a entendre la gestió de la diversitat, especialment en el context del món laboral, i presenta els resultats del treball de camp dut a terme en una selecció d'empreses i municipis sobre la manera com aborden la gestió de la diversitat en les seves organitzacions i, en el cas dels municipis, també en la seva prestació de serveis als ciutadans. El treball finalitza amb propostes d'actuació per a la millora de la gestió de la diversitat en el mercat de treball.

Otros libros del autor