EL BAR KIKE Y PACA LA TOMATE

978-84-9156-279-5

Colección:
Biblioteca secreta

La col·lecció Biblioteca Secreta recupera en aquest nou volum, narrat per Nazario, els records i l'àlbum de fotografies d'un espai oblidat, d'una Barcelona canalla desapareguda que ens introdueix en una infinitat d'anècdotes en què els personatges, molts de mítics, com Paca la Tomate, superen fins i tot l'àmbit de la ficció. Nazario ha estat i és un dels grans cronistes de la Barcelona que es rebel·là en contra de les convencions i en defensa d'una sexualitat lliure, en defensa de la llibertat d'opinió i acció. Després de signar les seves historietes en algunes de les revistes més destacades del còmic ibèric i d'haver fet una infinitat d'exposicions, abandonà els pinzells per traçar un mapa històric del que representaren els setanta i els vuitanta en un país canviant. Això és el que fa en aquest llibre nostàlgic, però alhora ple de lluites que continuen pendents.